אישורי משרד הבריאות

לצורך קבלת אישור לייבוא תמרוקים ממשרד הבריאות, יש לפעול לפי מגוון הדרישות הקיימות לקבלת הרישיון, זאת בנוסף להגשת בקשה באמצעות טופס ייחודי אשר נקרא ״בקשה לרישיון תמרוקים״. יש לקחת בחשבון את המיקום הגאוגרפי של המחסן בו נמצאים התמרוקים. לאחר קבלת האישור, ניתן להגיש בקשות שונות לתמרוקים ספציפיים. יש להגיש בקשה לרישיון לכל תמרוק על פי סוגו, כאשר חשוב להבחין בין תמרוק ייעודי לרגיל.

בקשה לרישיון תמרוקים ומוצרי קוסמטיקה הינו הליך מורכב אשר כולל בדרך כלל בירוקרטיה ארוכה. במהלך תהליך קבלת האישור, יש להגיש מסמכים רלוונטים לרשות המקומית, אשר בשטחה נמצא מקום האחסון של התמרוקים, זאת כמובן לאחר שווידאתם כי מדובר במקום בטוח, אשר מתאים לאחסון של תמרוקים שונים, ועומד בכל התקנים החשובים.

כמו כן, יש לקחת בחשבון כי אישור לייבוא תמרוקים הינו בעל תוקף של כ-5 שנים בלבד, כאשר חשוב במיוחד להקפיד על כל כללי ההתנהלות בהתאם לדרישות של גורמי הרישוי השונים, מהסיבה הפשוטה כי אי עמידה תוביל לשלילת האישורים והרישיון.

ניתן לראות כי כיום ישנן חברות רבות אשר מציעות ליווי, ייעוץ וסיוע לעסקים רבים בתחום. Nicro Medical Device הינה חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב שנים אשר מתמחה במגוון רחב במיוחד של שירותים כגון יבוא ואחסון של ציוד רפואי, רישיון לייבוא ואחסון תמרוקים ועוד. החברה גאה לעמוד מאחורי שיטת התנהלות אפקטיבית ומקצועית, ולהעניק לכל לקוח שירות מקצועי, אדיב ואמין. צוות החברה מחזיק בניסיון רב והתמחות בתחום, ומאמין בשקיפות מלאה, מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, ללא פשרות.

בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד, בוחרים להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית מהסיבה הפשוטה כי לרבים מהם אין את הידע, המיומנות והניסיון בתחום, מצב שפעמים רבות עלול להוביל לתהליך ארוך, מיגיע ומורכב, ובירוקרטיה ארוכה ומייאשת. תפקידה של חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום היא לסייע לבעל העסק להשיג את האישור הנדרש, בהתאם למצבו ולסוג העסק. Nicro Medical Device הינה חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב שנים אשר מתמחה בליווי וסיוע בהוצאת אישור לייבוא תמרוקים.

דילוג לתוכן