שירותי מעבדה לתמרוקים

רישוי תמרוקים הינו תהליך בירוקרטי ארוך אשר בסיומו (במידה והכל הולך כשורה וכמו שצריך),  הלקוח מקבל רישיון לשווק, לייצר ולייבא תמרוקים במדינת ישראל. תהליך זה נועד בראש ובראשונה להגן על בריאות המשתמשים, ומהווה סנן קפדני מפני תמרוקים מסוכנים לשימוש או לא איכותיים. תמרוק הינו כל מוצר אשר משמש את השיער, הגוף, חלל הפה, השיניים, הציפורניים ועוד. לכן, רישיון זה חייב לעמוד בדירשות המחמירות במיוחד על ידי מדור התמרוקים במשרד הבריאות.

בנוסף, ניתן לראות כי משרד הבריאות, במסגרת אימוץ סטנדרטים גבוהים ובינלאומיים אשר נועדו לשמור על בריאותו של הציבור, ולהביא לשימוש מוקפד ונכון של מוצרי קוסמטיקה ותמרוקים, מחליט על אימוץ הוראת הדירקטיבה האירופאית. הוראה זו מסמנת את אורך החיים של התמרוק, ובכך שומרת על ציוד תקין ובטוח.

שירותי מעבדה לתמרוקים הינו שירות חשוב במיוחד, במיוחד עבור מי שבכוונתו לייצר, למכור או לייבוא מוצרי קוסמטיקה ותמרוקים שונים במדינת ישראל. כאמור, הליך קבלת האישור נעשה אך ורק במשרד הבריאות, זאת על פי חוקים, דרישות והחמרות. כמו כן, אחד הגורמים החשובים ביותר הוא שירותי מעבדה לתמרוקים.

Nicro Medical Device הינה חברה מקצועית ובעלת ידע מקצועי רחב וניסיון אשר מציעה שירותי מעבדה לתמרוקים, ליווי וסיוע בקבלת רישיון לתמרוקים ועוד.

 שירותי מעבדה לתמרוקים כוללים בדרך כלל שלושה שלבים מהותיים וחשובים במיוחד:

  1. שליחה של המוצרים לבדיקה במעבדה ובדיקות נוספות בהתאם לצורך ולדרישה
  2. קבלה של התוצאות ובדיקת התקינות שלהן
  3. הסברים והנחיות בהתאם לתוצאות של הבדיקות

חברה מקצועית אשר מכבדת את עצמה ואת הלקוחות שלה, תקפיד על שלבים אלו, ותעניק ליווי ותמיכה לאורך כל הדרך. כיום ניתן למצוא חברות רבות אשר מעניקות שירותי מעבדה לתמרוקים, אך חשוב במיוחד לבחור בחברה מקצועית.  חברת Nicro Medical Device מעניקה שירותי ייעוץ ובדיקות מעבדה נרחבות עבור תמרוקים הן עבור יבואנים והן עבור יצרנים מקומיים. שירותי החברה מציעים ליווי צמוד ותמיכה נרחבת של מעבדות רבות אשר בהן קיים מכשור מתקדם ואבזור מלא, וכמובן צוות של מומחים מנוסה ומקצועי, בעל ניסיון רב וידע רחב.

 

דילוג לתוכן