רישום תמרוקים

אחד התחומים למכירת מוצרים המצליח ביותר בישראל הוא תחום התמרוקים. השימוש במוצרי קוסמטיקה וטיפוח העור והידיים הפך לחלק בלתי נפרד מהיום יום של כל ישראלי. אם זה בשימוש בדיאורדורנט, שמפו, מרכך לשיער, סבון לידיים ואם זה בשימוש במוצרי קוסמטיקה לטיפוח עור הידיים ועור הפנים. על מנת שבית עסק יוכל למכור מוצרי קוסמטיקה וטיפוח הגוף והשיער, הוא נדרש לבצע רישום תמרוקים מול משרד הבריאות.
 
איך ניתן לעבור את תהליך הרישום בהצלחה? משרד הבריאות לא מקל על בתי העסק בכל הנוגע ליבוא, שיווק ומכירת ציוד בתחום הקוסמטיקה. בכדי שהמוצרים הנמכרים בארץ יהיו תקניים, ישמרו באחסון מתאים וימכרו כשהם באיכות גבוהה ולא יסכנו את המשתמשים שלהם, משרד הבריאות קבע תקנות מסודרות בנושא. היום ניתן לקבל סיוע בתהליך הרישום באמצעות פניה לחברה פרטית המתמחה בהליך הרישום מול משרד הבריאות. 
 
ליווי מקצועי בתהליך רישוי תמרוקים
 
אם התחלתם בתהליך רישוי תמרוקים או שאתם נמצאים בהקמה של בית העסק החדש שלכם, כדאי לכם לקבל ליווי מקצועי מאנשי מקצוע בתחום הרישוי לבתי עסק. בית עסק המעוניין למכור תכשירי קוסמטיקה לטיפוח הגוף והשיער, נדרש לעמדות בתקנות מחמירות, ולכן ליווי מקצועי לקבלת האישור למכירת מוצרי קוסמטיקה הוא חיוני. 
 
איך מתחילים בתהליך רישום תמרוקים בישראל?
 
משרד הבריאות דורש מכם להמציא מסמכים התואמים לדרישות רישום תמרוקים בישראל. אחד הנושאים הראשונים בהם יש לשים עליו דגש הוא נושא האחסנה של המוצרים שאתם מעוניינים לייבא ולמכור בישראל. בכדי לקבל את אישור האחסנה של מוצרי הקומסטיקה של בית העסק, יש צורך בלפנות ל-2 גורמים במקביל: הרשות המקומית ומשרד הבריאות. על מנת שתוכלו לעמוד בדרישות של הרשויות, מומלץ לפנות לחברה חיצונית שתספק לכם ליווי לכל תהליך רישום תמרוקים במשרד הבריאות.  
 
רישום תמרוקים במשרד הבריאות
 
קיבלתם החלטה להתחיל בתהליך? חברת Nicro Medical Device מציעה לכם ליווי מלא מתחילת התהליך לרישום תמרוקים ועד לקבלת האישור המיוחל שיאפשר לכם לייבא, לשווק ולמכור מוצרי קוסמטיקה בארץ. 
 
חברת Nicro Medical Device מציעה – ליווי מקצועי לרישום תמרוקים
 
לפניה לחברת Nicro Medical Device, אתם יכולים ליצור קשר בשיחת טלפון ולקבל הנחיות לתחילת התהליך הבירוקרטי מול משרד הבריאות. צוות חברת Nicro Medical Device ישמח לסייע לכם בצורה המקצועית והיעילה ביותר.
דילוג לתוכן