רישום תמרוקים אירופה ואנגליה

NICRO MEDICAL DEVICE מעניקה שירותי קוסמטיקה רגולטוריים המסייעים לכם לעמוד בכל הדרישות הרגולטוריות שמציבות תקנות הקוסמטיקה של האיחוד האירופי ובריטניה
 וכתוצאה מכך מאפשרים לכם לשווק את המוצרים שלכם בשוק האירופי ובבריטניה.

סיווג מוצרים קוסמטיים ועמידה בנוסחאות

לא כל מוצר שאנו עשויים לשקול כמוצר קוסמטי בחיי היומיום שלנו יסווג כקוסמטי באיחוד האירופי ובבריטניה. ולא כל מוצר שמסווג כקוסמטי, למשל בארה"ב, יסווג כקוסמטי באיחוד האירופי ובבריטניה. אנחנו עוזרים לכם לקבוע אם המוצר שלכם הוא אכן מוצר קוסמטי או לא. ניתן גם לבדוק את ההגדרה של מוצרי קוסמטיקה באיחוד האירופי ובבריטניה כאן.

סקירה והכנת קובץ מידע על המוצר (PIF)

לפני שמכניסים מוצר לשוק, צריך להיות לו קובץ מידע על המוצר (PIF). באופן כללי קובץ מידע על המוצר מכיל את נוסחת המוצר, מוצרים מוגמרים שונים, חומרי גלם ומפרטי אריזה ובדיקות. NICRO MEDICAL DEVICE מודיעים לכם מהם כל המסמכים שיש לכלול ב-PIF ומכינים את ה-PIF.

בדיקת יציבות ותאימות

בדיקת יציבות ותאימות קוסמטית מציינת את רמת היציבות היחסית של מוצר בתנאים השונים בהם הוא יכול להיות נתון מרגע ייצורו ועד תום תוקפו וכן את תאימות המוצר לאריזתו. בדיקת יציבות ותאימות היא בסיס לקביעת חיי המדף של מוצר קוסמטי.

בדיקת מוצר

בדיקת מוצר או בדיקת יעילות שימור (PET) הוא אחד החלקים של קובץ המידע של המוצר ושל דוח בטיחות המוצר הקוסמטי (CPSR). בדיקת המוצר נדרשת עבור רוב מוצרי הקוסמטיקה למעט מוצרים בעלי סיכון נמוך מבחינה מיקרוביולוגית. NICRO MEDICAL DEVICE בודקים את יעילות מערכת השימור באמצעות תקן ISO 11930:2012.

סקירת תוויות וסימונים

כללים ספציפיים חלים בכל הנוגע לסימון מוצרים קוסמטיים באיחוד האירופי ובבריטניה. דברים מסוימים צריכים להיות כתובים על התוויות, אחרים אסורים. היבט בולט של הסימון הוא גם סימונים למוצרים קוסמטיים. אנחנו מספקים הנחיות לגבי דרישות הסימון, בודקים את התוויות שלכם ועובדים יחד איתכם כדי להתאים אותן.

הערכת בטיחות (CPSR)

הערכת בטיחות היא חלק חיוני בקובץ המידע על המוצר. זה יכול להתבצע רק על ידי אנשי מקצוע מוסמכים, אשר לאחר מכן יסיקו אם המוצר בטוח ותואם את תקנות הקוסמטיקה של האיחוד האירופי ובריטניה או לא. NICRO MEDICAL DEVICE יכולים לבצע את הערכת הבטיחות עבורכם.

התראת CPNP ו-SCPN

הדרישה הסופית לפני שיווק היא להודיע על המוצרים שלכם ל-CPNP (פורטל התראות למוצרים קוסמטיים) ו/או ל-SCPN (שליחת התראות למוצרים קוסמטיים). CPNP ו-SCPN הם פורטלים מקוונים שבהם יש להעלות מידע מסוים על המוצר.

דילוג לתוכן