אחסנה של מוצרי קוסמטיקה

מוצרי טיפוח מעדיפים להימנע מלחות שעלולה להרוס את המרקם שלהם, לכן אחסנה של מוצרי קוסמטיקה חייבת להתבצע בתנאים של צל ומזג אוויר יבש. מוצרי קוסמטיקה, או בשמם השני, תמרוקים, בדרך כלל כוללים חומרים רגישים, ולכן אחסנה שלהם מחייבת התייחסות קפדנית במיוחד. כמו כן, מי שמעוניין לייבא תמרוקים, מחויב לקבל רשיון לכך, אשר בדרך כלל מדובר על רישיון ספציפי עבור כל מוצר. את הרישיון לכך מעניק משרד הבריאות.

אחסנה של מוצרי קוסמטיקה דורשת בראש ובראשונה ידע מקצועי, ניסיון והתמחות בתחום זה. בשונה מאחסון של מוצרים שונים וציוד כללי, אחסון של מוצרי קוסמטיקה דורש הפקדה על תנאים מחמירים ודרישות ברמה הגבוהה ביותר. Nicro Medical Device מתמחים בשירותי ייעוץ וסיוע לקבלת רישיון לתמרוקים.

חשוב לזכור כי משרד הבריאות מקפיד במיוחד על פיקוח עסקים אשר עושים שימוש במוצרי קוסמטיקה שונים, הן אם מדובר על ייבוא והן אם מדובר על מכירה ושיווק.

זאת, במטרה להגן על הציבור והצרכנים מפני מפגעים בריאותיים, בטיחותיים ותברואתיים. 

כשזה מגיע לעסקי הקוסמטיקה, ישנה מעורבות גבוהה של חומרים כימיים, ולכן אחסון שגוי ולא נכון יכול להוביל לנזקים מהותיים, ולעיתים אף לנזקים בלתי הפיכים. Nicro Medical Device גאים לעמוד מאחורי קהל לקוחות רחב, מרוצה ואמין, אשר מקבל שירותי אחסנה של מוצרי קוסמטיקה.

לצורך קבלת אישור אחסון של מוצרי קוסמטיקה יש להגיש את כל האישורים והמסמכים הרלוונטיים, כאשר יש צורך לדאוג לרישיון תמרוקים כללי כאשר על עסק נבחן באופן ספציפי. ניתן לראות כי בשנים האחרונות החשיבות והמודעות סביב נושא זה עולות באופן משמעותי, ויותר ויותר אנשים ובעלי עסקים פונים אל חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום זה, זאת על מנת לייעל תהליכים ולהפוך את ההליך כולו לפשוט וקצר יותר, וכמובן על מנת להבטיח את התוצאה הטובה והאפקטיבית ביותר.

Nicro Medical Device הינה חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב שנים אשר מתמחה במגוון רחב במיוחד של שירותים כגון יבוא ואחסון של ציוד רפואי, רישיון לייבוא ואחסון תמרוקים ועוד.  צוות החברה מחזיק בניסיון רב והתמחות בתחום, ומאמין בשקיפות מלאה, מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר.

דילוג לתוכן