יבוא ואחסון של ציוד רפואי

יבוא ואחסון של ציוד רפואי דורש אישורים ממשרד הבריאות ומגורמים רלוונטים נוספים. על מנת להגיש בקשה של יבוא ואחסון של ציוד רפואי, יש להגיש תחילה, בקשה לקבלת רישוי תמרוקים, זאת בהתאם למיקום של המחסן בו התמרוקים והציוד הרפואי מאוחסנים. רק לאחר קבלת אישור יבוא ואחסון של ציוד רפואי, ניתן להגיש מסמכים וטפסים לפי סוג התמרוק. אנו ב-Nicro Medical Device מאמינים כי לניסיון ומקצועיות ללא פשרות יש ערך עליון. 

חברתנו מתמחה במגוון רחב במיוחד של שירותים כגון יבוא ואחסון של ציוד רפואי, רישיון לייבוא ואחסון תמרוקים,יבוא ואחסון של ציוד רפואי, יבוא מוצרי קוסמטיקה לישראל, חברות קוסמטיקה, הליך רישיון ליבוא ואחסון תמרוקים, ועוד. החברה גאה לעמוד מאחורי שיטת התנהלות אפקטיבית ומקצועית, ולהעניק לכל לקוח שירות מקצועי, אדיב ואמין. צוות החברה מחזיק בניסיון רב והתמחות בתחום, ומאמין בשקיפות מלאה, מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, ללא פשרות.

יבוא מוצרי קוסמטיקה לישראל
יבוא מוצרי קוסמטיקה לישראל כולל למעשה יבוא של כל מוצר אשר משמש לצביעה, ייפוי, ניקוי, שינוי ושיפור של עור הגוף, עור הפנים, חלל הפה, השיער, השיניים, הציפורניים ועוד. יבוא דורש בראש ובראשונה רישיון עסק, ורישיון תמרוקים כללי. כאמור, רישיון עסק חוקי הינו תנאי מקדים והכרחי להתחלת התהליך של רישום תמרוקים מול גורמים רלוונטיים ומשרד הבריאות. 

חברות קוסמטיקה
חברת Nicro Medical Device בעלת ניסיון ומקצועיות ללא פשרות ומתמחה במגוון רחב במיוחד של שירותים כגון יבוא ואחסון של ציוד רפואי, רישיון לייבוא ואחסון תמרוקים ועוד. החברה גאה לעמוד מאחורי שיטת התנהלות אפקטיבית ומקצועית, ולהעניק לכל לקוח שירות מקצועי, אדיב ואמין, וכמובן ליווי לאורך כל הדרך, עד להשגת המטרה.

הליך רישיון ליבוא ואחסון תמרוקים
הליך רישיון ליבוא ואחסון תמרוקים נועד להעניק ללקוח רישיון תמרוקים כללי אשר מעניק לו אישור לאחסון, ייצור, שיווק וייבוא של תמרוקים שונים, אישור אשר ניתן על ידי הרוקחות המחוזית של משרד הבריאות. רישיון זה הינו תנאי חובה, כאשר כל עסק בתחום זה, נדרש להחזיק. כאמור, מדובר בהליך בירוקרטי אשר דורש הגשה של מסמכים ואישורים רבים, ולכן דורש גם סבלנות. יש לקחת בחשבון כי את האישור המתקבל יש לחדש מעת לעת, בהתאם להוראות של משרד הבריאות והגורמים הרלוונטים.

דילוג לתוכן