יבוא ציוד רפואי

על מנת לבצע יבוא ציוד רפואי יש להגיש בראש ובראשונה בקשה לרישום ורישיון ליבוא תמרוקים במדינת ישראל. כמו כן, על מנת להתחיל בתהליך של יבוא ציוד רפואי יש להגיש שני אישורים חשובים, הראשון, רישיון העסק לפי פריט סיווג הרישוי (שיווק, יצור והפצה, אחסון, וכדומה), השני, התעדת  ISO 9001 לפי דרישות התקן. כל יבוא ציוד רפואי דורש אישור מקדים ותעודת רישום בפנקס אמ״ר, זאת לצורך ייבוא ושייוק במדינת ישראל. אנו ב-Nicro Medical Device מאמינים כי לניסיון ומקצועיות ללא פשרות יש ערך עליון. חברתנו מתמחה במגוון רחב במיוחד של שירותים כגון יבוא ואחסון של ציוד רפואי, יבוא ציוד רפואי, יבוא קוסמטיקה, יבוא תמרוקים, יבואני מוצרי קוסמטיקה, רישיון לייבוא ואחסון תמרוקים ועוד. החברה גאה לעמוד מאחורי שיטת התנהלות אפקטיבית ומקצועית, ולהעניק לכל לקוח שירות מקצועי, אדיב ואמין. צוות החברה מחזיק בניסיון רב והתמחות בתחום, ומאמין בשקיפות מלאה, מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, ללא פשרות.

יבוא קוסמטיקה

יבוא קוסמטיקה דורש בראש ובראשונה רישיון תמרוקים אשר עומד בדרישות ובנהלים של משרד הבריאות במדינת ישראל. נוהל אשר מבוסס על הדירקטיבה האירופית, ומנחה את כל מדינות אירופה בתהליכי בקרה של ייצור תמרוקים. 

יבוא תמרוקים

רישוי יבוא תמרוקים הינו תהליך אשר בסיומו, הלקוח מקבל רישיון רשמי לשיווק, ייצור, וייבוא של תמרוקים בישראל. תהליך זה נועד להגן את בריאותו של הציבור, ולסנן תמרוקים מסוכנים לשימוש ובלתי איכותיים. 

יבואני מוצרי קוסמטיקה

יבואני מוצרי קוסמטיקה צריכים בראש ובראשונה להבחין בהבדל שבין תמרוק ייעודי, לבין תמרוק רגיל. תמרוק ייעודי הינו תמרוק בעל ייעוד ספציפי, למשל טיפול בקשקשים, הבהרת שיער ועוד, או תמרוק אשר יש לו אינדיקציה קלינית כגון היפואלרגני, אל-דמע וכדומה, או תמרוק אשר מופק מרכיבים מן החי כגון מיקרואורגניזמים, או תמרוק אשר מיוצר בהליך ביוטכנולוגי. כמו כן, תמרוק רגיל הינו מוצר אשר מיועד לחלקים החיצוניים של גוף האדם, במטרה לייפותו, לנקותו, לבשמו, להגן, או לשפר את ריח הגוף. Nicro Medical Device מאמינים כי לניסיון ומקצועיות ללא פשרות יש ערך עליון. חברתנו מתמחה במגוון רחב במיוחד של שירותים כגון יבוא ואחסון של ציוד רפואי, רישיון לייבוא ואחסון תמרוקים ועוד. החברה גאה לעמוד מאחורי שיטת התנהלות אפקטיבית ומקצועית, ולהעניק לכל לקוח שירות מקצועי, אדיב ואמין. 

דילוג לתוכן